Obserwatorzy

piątek, 9 grudnia 2011

Serduszkowo

       Postanowiłam ożywić troszkę moje kuchenne okno.
Właśnie z myślą o nim powstały te oto dwa serduszka, mam cichą nadzieję, że  powstaną jeszcze dwa.
Kolorystycznie pasują do wystroju i kolorystyki panującej w kuchni.
Materiały wykorzystane do ich wykonania pochodzą z mojego ulubionego sklepu „CATH KIDSTON”.

 Niestety zdjęcia nie są robione na kuchennym oknie :-(




Zdaniem mojego męża, ładnie prezentowałyby się również na choince. Wiec może pójdę za ciosem i przygotuje jakieś nowe ozdoby choinkowe. Święta już niebawem wiec trzeba się pospieszyć.

Serdecznie Wszystkich Pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. ale słodziutkie:):):)
    spokojnie możesz zrobić też takie na choinkę.
    Pozdrawiamy Was:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno fajnie się prezentują w tym oknie kuchennym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W wersji świątecznej będą znakomite :) A te na pewno pięknie zdobią kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie serducha.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. są śliczne :) koniecznie zrób więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ja to po prostu kocham takie ozdóbki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serducha... ja również zaplanowałam takowe jako ozdoby na choinkę ale tonę w prezentach dla innych i materiał tylko spogląda na mnie z kąta ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń