Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2011

Igłą malowane...

     Jakiś czas temu  - a upłynęło już kilka miesięcy - wpadła mi ręce gazetka z haftem krzyżykowym i pod wpływem chwili postanowiłam, ze zrobię obrazki „Cztery pory roku”.
Od razu bardzo mi się spodobały i chciałam aby zdobiły jedną  ze ścian.


     Niestety z powodu braku czasu moja praca utknęła w miejscu, na pierwszym obrazku zatytułowanym  „Zapach wiosny”.
Jednak teraz postanowiłam się zmobilizować, i postaram się dokończyć pierwszy obrazek i wyszyć pozostałe. Ramki juz czekają na gotowe obrazki.


     Obym wytrwała w swoim postanowieniu i mogła za jakiś czas zaprezentować Wam gotowe obrazki...........

4 komentarze:

  1. Ach...podziwiam za sztukę haftowania :) Piękne obrazki się zapowiadają co widać po wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą urocze obrazki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia i wytrwalosci bo pieken obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne obrazki wybrałaś do wyszycia:)

    OdpowiedzUsuń