Obserwatorzy

środa, 10 października 2012

Losowanie .....

     Zgodnie z obietnicą, wśród osób, które zostawią  komentarz pod moim ostatnim postem „na ludowo”, rozlosuje prezentowaną  w tym poście zakładkę do książki.
     „Niestety” tylko dwóm osobom spodobała się moja zakładka, ale to nie przeszkodziło w losowaniu.




 Prezentowana zakładka „plus małe co nie co” powędruje do „olimpia2708”

     Bardzo proszę wylosowaną osobę o przesłanie na meila (edyta22pisz@wp.pl), swojego adresu, pod jaki ma zostać wysłana przesyłka.

     Do drugiej osoby biorącej udział w losowaniu, czyli Joli powędruje mała niespodzianka.

     Chciałam również pochwalić się ciastem, jakie dzisiaj na szybko upiekłam.
Przepis dostałam od koleżanki – szarlotka z mąką krupczatką.
Mam nadzieję że smakuje równie dobrze jak pachnie i wygląda.


***** Serdecznie Pozdrawiam *****

5 komentarzy:

  1. Polak mądry po losowaniu, przegapiłam więc mogę tylko pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zakładka bardzo się podoba ale jak poprzedniczka - przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nawet mam nagrodę niespodziankę:):):):
    jeszcze raz ślicznie dziękuję za przepięknej urody świąteczne przydasie oraz słodycze, którymi zaopiekowały się już moje dzieci:):):)
    dziękuję, dziękuję, dziękuję i przepraszam że przegapiłam post z losowaniem... ostatnio u nas straszna bieganina jest...
    Serdecznie pozdrawiamy***** :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po odebranie miłej niespodzianki w postaci wyróżnienia!
    Pozdrawiam, Mereo

    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/2012/11/czarne-drewniane-kolczyki-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też czeka wyróżnienie dla Ciebie:
    http://moniaz125.blox.pl/html
    Pozdrawiam monia:)))

    OdpowiedzUsuń